2013. május 4., szombat

Memória kártya

Az újrafelhasználás jegyében sokminden készül mostanság különböző blogokon, de sokszor azt veszem észre, h olykor többe kerül a leves mint a hús :S Vennünk kell hozzá ragasztót, különböző kiegészítőket, festéket...
Ami tegnap este eszembe jutott, tulajdonképpen nem spanyol viasz :D, de örültem, h úgy valósíthatok meg vmit, amihez tényleg nem kell vennem semmit.
Az új kedvencem a DG kávé, és annak biza sok mellékterméke van, köztük egy doboz...először úgy gondoltam, mivel nagyon jó minőségű anyaga van, majd jó lesz kartonbútornak a babaházba, de persze sosem valósult meg.
Most egy egészen egyszerű felhasználást kap.
Ispárunk újra matricagyűjtésre ösztönöz bennünk,és valjuk be, a legtöbbször az ősöket jobban leköti a beszerzése, csere-beréje, mint magát a célközönséget :D Szóval, még jópár matricánk hiányzik a könyvből, de már tornyot tudok építeni a megmaradt ragasztható vizivilágból.
Mostanában nagy játék 4ünk között a memóriakártyázás. Kicsit elakadt a szavam, h milyen árban mozognak, és gondoltam, 1500Ft is sok, nemhogy 4500Ft (ha már szebb képeket akarunk)
Viszont az élmény, h a 2.5 évesem is sz@rrá ver,megfizethetetlen :D Így készítésre fel: fúzionáljuk a dobozt és a matricákat :D


Kiválasztottam jópár elkülöníthető, felismerhető állatot, amiből 2 is volt.




Felvágtam a dobozt,és megnéztem a belső felét, h nem sérült-e, nincs-e rajta írás, semmi árulkodó jel (a srácok nagyon szemfülesek, apró, pici hiba, és már meg is jegyezték a párokat, és még fel sem fordították a kártyát).
Újra visszafordítottam, és a színes felére felragasztottam a matricákat, és körbevágtam.
Ennyi. Ugye, h nem spanyol viasz? :D












Hozzávalók:

  • -dobozok, aminek az egyik fel egységes (spagettis, kávés) vehetsz kartont is, de akkor ugye nem ingyen van már
  • -olló
  • -annyi pár matrica amire szükséged van.



Jó szórakozást!!! :)

















2 megjegyzés: