2013. május 6., hétfő

Igazi nők, hagyjam? :D

A lányaim megvesznek a cicimáttóért. A neve nálunk már csak ez marad. Hogy mi is ez valójában? A eredeti  néven cicitartó, amit Luca lányom először cici-melltartóként aposztrofált, és ebből lett szlengesítve :D
Szóval imádják ezt az alsóneműt, és mivel 5 és 2.5 évesről van szó, nekik szerencsére nem gyártanak, így hüleanya persze h horgol nekik. :D
Szóval elkezdem, és h bikini vagy felső lesz-e belőle,azt majd az idő eldönti :)

Istenemre mondom, ha belevaló méretem lenne, még én is hordanám :D





















Nagyon élveztem a horgolásukat, és tényleg nagyon könnyedén lehet belőlük felsőt csinálni, úgyhogy gyanítom, nem ez lesz az utolsó melltartó projektem :D

Mintaleírás a kék-fehér színátmenetes bikinire.(jobb alul)

Fonal: alize bella 100% pamut, 2.5es tűvel

2.5éves lányomnak készült.
Felvettem 150lsz-et. 3 sor rövidpálcát horgoltam rá. Majd elvágtam a fonalat.

Háromszög mintája:
1.sor: magicloop-ba 3lsz(ez lesz egy erp), 2 ERP, 4lsz, 3ERP, 4lsz, 3ERP, 4lsz, hamis pálcával a 3lsz harmadik lszébe.
2.sor: 3lsz, 2ERP az előző sor 2ERP-jába; a láncszemívbe 3ERP, 4lsz, 3ERP; 3ERP az előző sor 3ERP-jába; a láncszemívbe 3ERP, 4lsz, 3ERP, 3ERP az előző sor 3ERP-jába; a láncszemívbe 3ERP, 4lsz, 3ERP, hamis pálcával a 3lsz harmadik szemébe.
3.sor: 3lsz, 5ERP;a láncszemívbe 3ERP, 4lsz, 3ERP; 9ERP; a láncszemívbe 3ERP, 4lsz, 3ERP; 9ERP; a láncszemívbe 3ERP, 4lsz, 3ERP, hamis pálcával a 3lsz harmadik szemébe.
4.sor: 1lsz, rövidpálcát horgolok minden ERP-ba, és a láncszemívekbe 2RP, 2lsz kerül.a végén hamis pálcával fejezem be. Elvágom a fonalat.
Ezt 2x.

Most jön,h fogjuk a zsínórt, amit már készítettünk, leszámoltam 54rövidpálcát. az 55.ben fogom kezdeni az összehorgolást.

Fogom a fonalat, és a háromszög csúcsába rakom hamis pálcával. 2lsz, belebököm az 55.rövidpálcába, lsz és hamis pálcával rögzítem a háromszögben. Így haladok végig a háromszög oldalán, míg a végére nem érek.Hozzáfogom a másik háromszöget, és ezzel is folytatom a műveletet. Gyakorlatilag pikókkal rögzítem a 3elemet egymáshoz. mikor végig értem a zsinóron, folytatom tovább a háromszögek többi oldalán. Elvágom a fonalat.

Nyakba akasztható zsinórok:
50 lszből csinálok egy 3 rövidpálca soros zsinórt. Ezeket a háromszög csúcsába ugyanilyen pikókkal horgolom rá.

Bmilyen háromszög alakú blokkot találtok, mind összevarrhatjátok. Csak a fantáziátok szab határt. Arra azért figyeljetek, h a legtöbb blokk, elég csipkeszerű, szellős, és a kislányok mellbimbója kilátszódhat :)

Ha bmi hibát véltek felfedezni a leírásban, szóljatok, elég nehéz megfogalmazni utólag :D






6 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik tuti megprobalom

    VálaszTörlés
  2. Szuper! Köszönjük a leírást! :)

    VálaszTörlés
  3. Válaszok
    1. Köszönöm :)
      (nem felejtettelek el, keresem a sapik fotóit, amit egybe tudok küldeni.)

      Törlés
    2. Köszönöm :)
      (nem felejtettelek el, keresem a sapik fotóit, amit egybe tudok küldeni.)

      Törlés