2012. január 7., szombat

Pánk maci, avagy....!

Mikor megláttam ezt a képet az etsy-n, azt gondoltam, úúú, de vagány pánk macik. Ha lennének fiaim, biztos ilyen menő rockerek lennének télen is :)
Aztán eszembe jutott, h van nekem két aranyos, vagány srácom Ausztriában!!!! Koppkopp, hát akkor nosza rajta, elkészítem nekik.
Ahha, nem is macik!!! :((( szóltak többen. Mi az h nem maci??? Mi lenne? Hát borz, mondják.
Elkeseredtem. Borz??? Büdös borz??? Az nem kedves,sem nem jó szagú, ki akar borz lenni??? Senki...de pánk maci?? Az iigen, az már vmi. Az menő, az vicces. Büdösborz nem vicces, szóval nézzétek úgy, h ezek rockerek, oké? :)
A srácokról nem tudtam képet csinálni, de Luca felvette a kedvemért. Azért sokat nem kaptam, mosolyogni már feláras biznisz lett volna :D
Mivel Róza a másik sapi fotózására abszolút nem volt üzletképes, az a kezemmel fotózkodott :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése