2012. január 7., szombat

Kalózbőrönd

Ezt csináltam a Soós testvéreknek Karácsonyra.
Sok kedves anyuka segített nekem az érmegyűjtésben, amiket lefújtam arany spray-vel.
Készítettem távcsövet, térképet vászonra, aminek a szélét megégettem, ennek tartót, az aranytalléroknak, aranyrögöknek-amik lefújt vadgesztenyéből lettek-, drágaköveknek-amik felfűzhető műanyagok-, gyöngynyakláncnak pedig bőrbatyut :)


Ezt csináltam a Soós testvéreknek Karácsonyra.
Sok kedves anyuka segített nekem az érmegyűjtésben, amiket lefújtam arany spray-vel.
Készítettem távcsövet, térképet vászonra, aminek a szélét megégettem, ennek tartót, az aranytalléroknak, aranyrögöknek-amik lefújt vadgesztenyéből lettek-, drágaköveknek-amik felfűzhető műanyagok-, gyöngynyakláncnak pedig bőrbatyut :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése