2012. január 26., csütörtök

Nem találom...

Nem találom az igazi blogénem, már ha létezik ilyen. Milyen vagyok én? Natúr, visszafogott? Fehér, szűzies, mégis mindent megmutató? Harsány színes, lényeget eltakaró? Gyerekes, pöttyös? Környezetbarát, újrafelhasználó? Nőies? Milyen?
Azt hiszem mindegyik és egyik sem.
Nem találom magam meg, nem is értek a számítógéphez, hogy ha tudnám is milyen vagyok blogilag (új fogalmat alkotok :D), akkor sem tudnám megcsinálni....Kedves barátnőm már mondta, h segít, megcsinálja nekem, de hát az sem én vagyok, nem én csinálom, az csak egy darabkaén lehetek.
Hmmm, marad a kérdés, milyen is vagyok én. Megyek töprengek egyet, de inkább azon, hogyan készítsek az én Lucámnak tündi-bündi , édes-kedves, hatalmas habos-babos királylányruhát. Jön a farsang, eltúlzok mindent, imádom a kiskirálylányt, ahogy hordja a fején a Mu:llerben vett ócska kis koronáját. Egész nap abban tütükézik, és olyan mint egy született trónörökös. Imádom.
Kis Rózim csak utánozná, ha a tiarája fenn akarna maradni a fején, de természetesen nem akar... :D

6 megjegyzés:

  1. Majd megjön az ihlet Brigi!!

    Királylányruha: Koronát én filcanyagból készítettem, hímzéssel, gyöngyökkel. Ha kell minta keresek. Ruha:Igaz nem királylány, hanem Hókirálynő: Vettem egy kék szoknyát, meg Ikeába leértékelt lapfüggönyt: http://www.ikea.com/hu/hu/catalog/products/20196826/. ezt felcsíkoztam és ilyen függönyt: http://www.ikea.com/hu/hu/catalog/products/10070262/. Felcsíkoztam (varrni nem kell őket, mert nem futnak és szaladnak), aztán rávarrtam a derekára. Igazi, habos-babos és mégis kézzel alkotott. Ha kell jelezz, bemegyek, küldöm.

    VálaszTörlés
  2. Kata, de jó, egy rugóra jár az agyunk. :)
    Napok óta tütüruhákat nézek az etsy-n, a guglival keresek. Ma vettem tüllt, megcsináltam, h egy szalagra felfűztem a csíkokra vágott anyagot, de nem nagyon tetszik, m nem jó anyag ez a tüll...És akkor eszembe jutott, h nekem tömérdek függönyöm van tört fehér színben, rögtön elővettem, és nézegettem őket, hogy, hol kéne felvágni.
    Aztán persze a lányok ráültek, m milyen jó, anya ideges, h szálljanak le, és közben húzza őket...Akkorákat kacagtak h csak na ! :D
    Szóval, igen, újrahasznosítás indul, függönyből báliruha, pont min Scarlett O'Haránál :)

    VálaszTörlés
  3. Brigi, ha kéred viszek rózsaszínt hozzá. egy függöny bőségesen sok lesz a királylánynak!! Még fátyolra is marad:-)

    VálaszTörlés
  4. Úgy érted rózsaszín függönyt?
    Itt a méteráruboltban vettem pink tüllt, de olyan kemény, és azt hittem a tüll és tüll között is van különbség. Van Lucának egy háundemmes ilyen balettszoknyája, és az puha anyag, de mivel nem értek a varráshoz, emígy az anyagokhoz sem, nem tudtam beazonosítani.
    Délután nyakamba veszem a várost, és körülnézek.

    A kérdésedből arra következtetek, h jöttök haza??????

    VálaszTörlés
  5. Hmm, igen, azt hiszem ez áll hozzám a legközelebb. Most valahogy a lilás, levendulás szín lett a kedvencem. Nem tudom miért, sosem szerettem felnőtt fejjel ezt a színt, de valahogy mióta Róza kislányom megszületett, és vakítóan kék szeme van, elkapott a halvány lila őrület. Olyan szépen kihozza a szemét :)
    Ezt visszaolvasva, elég fura a magyarázatom, minden esetre tényleg a kék szemének tudom be a lila utáni vágyamat :D

    VálaszTörlés