2012. augusztus 21., kedd

Bucilla

Ügy döntöttem,mindig csinálok egy bejegyzést azokról a dolgokról, emberekről, akik nyomot hagytak bennem :)
Betti ilyen. Fonalat fest, és én gyűjtője lettem :) Szép színek, harmónikus összeállítás, puha gombolyagok, illatos csomag. Aki meglátja, aki fogja, rabul ejti. A készítő kedves, segítőkész, nagyon barátságos személyiség.
Hogy miket vásároltam már tőle?

 Nézzük csak....

Az első szerelem egy szivárvány színű fonal volt, szép dália kendő lett belőle a nagylányomnak.


100%exrtafine Merino superwash 150g/375m
Aztán jött egy a vidám színkavalád. Gyönyörű almazöld, vidám pinkkel és üde sárgával. Hogy mi lesz belőle, az még várat magára :)











80%Falkland Merino,20%Nylon


Lett egy erdei fonalam is, ami pont olyna mint egy tölgyfa alatt megpihenő moha kis gombával, és avarral.















Ezt a két puhaságot már barátnőm rendelte, h meghorgoljam neki körsálba, kézmelegítőbe.
Persze azóta nekiállt ő is horgolni tanulni, innen is kívánok kitartást, és jókedvet a kézimunkához :)
100% extrafine Merino superwash 150g/375m
100% extrafine Merino superwash 150g/375m
A két körsál kimosva, várakozó állásponton

100% Merino 100g/1300m
Ebből a két csipkefonalból kendő lesz. Az egyik már majdnem kész, a másik még megálmodásra vár.
Nagyon vékony maga a fonal, de hihetetlen kezes bárány, nagyon szeretek ilyen vékony "cérnával" dolgozni. Amelyik kutya ugat, az nem harap.

Bucilla blog
Kézzel festett fonalak boltja

3 megjegyzés:

  1. Brigi, annyira kedves tőled hogy így írsz rólam, elmondhatatlanul örülök hogy így szeretsz a fonalaimmal dolgozni:) A kézimunkáid egytől egyik meseszépek, és ezt nem a fonal miatt írom, mert hiába a szép fonal, ha rossz mintával házasítják, és az igényes munkáról már nem is ejtek szót. Köszönöm szépen hogy egy egész bejegyzést rám, és a fonalaimra szenteltél, nagyon jól esett amit írtál, és hálás köszönetem mindenért!

    VálaszTörlés
  2. Betti, örömet okozol másoknak, szépet csinálsz, naná, h jár egy bejegyzés, ha csak szerény is. AZ én blogom nem egy goldenblog :D

    VálaszTörlés
  3. Micsoda színek!! Örülök, hogy idetaláltam!

    VálaszTörlés