2016. augusztus 2., kedd

Majomparádé

Egyszer drága Róza lányom azzal jött haza,hogy a Kata barátnőjének van egy majma amit bele lehet akasztani a nyakába és fú de jó. El is hozta megmutatni.
Én meg gondoltam egyet,és meghorgoltam neki. Gondoltam milyen jó lesz kézi készítésű majmócával oviba menni.
Oké,nézzük meg milyen is egy bébimajom. Hogyan áll hogyan kapaszkodik,milyen arca van?!
Aztán ültessük át mindezt horgolótűre!
Elméletben penge vagyok,de a munka során többször a sarokba dobtam volna az egész játékot...!
Végül elkészült,és nem bántam meg!
Íme Margaréta,a kis csimpánz az 5 és fél éves Rózammal!





3 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett! :) Annyira nem ugrálok játékokban a majmokért, de ez tündéri! :) Gratulálok! :)

    VálaszTörlés
  2. If you're trying to lose fat then you certainly have to start following this totally brand new custom keto diet.

    To create this keto diet service, licenced nutritionists, fitness trainers, and chefs have joined together to produce keto meal plans that are effective, painless, price-efficient, and delicious.

    Since their first launch in January 2019, hundreds of clients have already completely transformed their figure and health with the benefits a certified keto diet can provide.

    Speaking of benefits: in this link, you'll discover 8 scientifically-proven ones offered by the keto diet.

    VálaszTörlés