2013. június 27., csütörtök

Mikor a szappanbuborék a nyakad köré fonódik...

Már akkor szerelem volt ez a fonal, amikor még csak a fejemben létezett. Kell nekem egy selyem. Egy előkelő, finom, ölelő, nemes anyag. Amitől a pamutpólóim az alsó osztályból az elitbe fognak tartozni. Csak egy pillanatra :D
Ekkor sodorta az utamba Csongor Zsófit, aki gyönyörű színekbe öltözteti a fonalait, és válnak igazán csodálatossá. Mikor kézhez kaptam őket, negyed óráig csak lestem őket, tapiztam, letettem, visszamentem, megint gyönyörködtem.
Na de mi lesz belőle? Ez mindig nagy kérdés.
Lisa Naskrent már többször is elcsábított. Az ő kendője a Dahlia és a Maia is, ami már többször életre kelt a kezeim között. Most a Midsummer night's került sorra.
Lássuk, mi lett belőle?




Horgolótű: 3.5es
Fonal: Bilum kézzel festett zitron traumseide
Minta: midsummer night's shawl 





2 megjegyzés:

  1. Üdvözölöm a Kedves Alkotót!
    Fantasztikusan varázslatosan elragadó! :) Imádom. Megvásárolható?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a dícsérő szavakat. Gyönyörű fonalból könnyű szép dolgokat csinálni :)
      Kértek már tőlem Midsummer night kendőt, de ha konkrétan ez a fonal érdekel, akkor pont ilyenből nem tudok csinálni, m ezt Csongor Zsófi (bilum.hu) festette nekem.
      Én megmondtam milyen színből szeretném ha festene nekem selyem fonalat, és ő megalkotta. Így először újra festetnem kellene Zsófival (sosem lesz ugyanolyan egyetlen kézzel festett fonal sem), és azt tudnám meghorgolni.

      Törlés