2012. április 27., péntek

Stólám

Nagyon sok mindent csináltam az elmúlt időszakba, de ezt dokumentálni nem volt időm, pedig nagyon szeretem őket fotón nézegetni :D Itt van például az imádott stólám. Mikor megláttam egy hölgy blogjában, belezúgtam. Nem találtam meg a mintáját, de nem adtam fel. Egyszer csak Diana megjelentette egy picit máshogy, és láss csodát, nekem is elkészült az álomstólám. Meg szeretném csinálni ezt rózsaszín, fehér, gyapjú, selyem, pamut, izébizé változatban. Sosem elég, és imádni való :D
A minta a Diana újság tavaszi számában elérhető.
Fonal:  Alize bamboo fine (gombolyda.hu) 192g-nyi ment bele a munkába
Tű: 2.5-es tűvel, de bátran ajánlom a 2-es tűt hozzá.

6 megjegyzés:

  1. Hű, ez nagyon izgalmas, szép darab! Megértem a rajongásod. :)

    VálaszTörlés
  2. Nem gondoltam, hogy ilyen jól mutat használat közben, csinos a modell is:))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szep a kendod! :)
    Mennyi fonalat hasznaltal hozza?
    Kosz elore is a valaszt,Timi

    VálaszTörlés
  4. Szia Timici, nem tudom elment-e az előző válaszom, m nekem a munkalapon azt írja ki, h nem sikerült, de hozzászólásként kiírja, h már 5db van. Így biztos ami biztos, leírom ide is, 192g-ot használtam fel.

    VálaszTörlés