2011. november 19., szombat

Téli sapkák

Már nagyon vártam h elkészüljenek :)
Annyira jó volt olyan gyapjú fonallal dolgozni, ami nem bök :) (Barkánál nem ez az első gyapi ami minden álmomat felülmúlja)
A fotózás megint nem jól sikerült....azt hiszem legközelebb fotóleckét kell vennem, nem horgolósat (pedig az is rámfér :D)
Luca sapija a második volt a sorban, m elfogyott a fonalam, és utánpótlást rendeltem. Nem találtam el a méretet. Ennyi sapkacsinálás és még mindig nem ismerem ki magam a tányér útvesztőjében, hát ez szomorú.

Rózáé jól sikerült, pont a fejére illik, de itt meg a mélységgel vannak gondok, néha szemellenzőnek használja Aranyom :D
Nagyon nehezen tudtam rávenni őket, h a majdnem 30fokos lakásban tetszelegjenek nekem az XL-es méretű Mosó Masa fonallal készült gyapisapiban :D


Ha tehetném, mást sem csinálnék, csak horgolnék. Csudajóóó! Köszi Vera! Mégegyszer! :)

3 megjegyzés:

  1. Édesek a lányok a sapikban, édesek a sapik is!

    VálaszTörlés
  2. ÓÓ, de gyors vagy Henna :) Köszönjük :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tündérek!! Csodaszépek a sapkák!! Luca a tüzes, Róza a szelíd?

    VálaszTörlés