2011. október 3., hétfő

Maia kendőm

Sok melóm volt vele. Többször vissza kellett bontanom. Sőt, el sem tudtam kezdeni. Megtetszett, és nagyképűen megvettem a ravelry-ról, és aztán neki sme tudtam kezdeni. Oké, ez sem igaz, de a második sornál azt sem tudtam hol vagyok, csak egy nagy rakás szitakötőgubancot láttam. Nem voltam tőle túl boldog, már-már feladtam...és akkor jött Anett!:) Fényt mutatott, és hopp, kitisztult minden :) Annyira köszönöm, Anett!!!!! :)
Szóval lett végre egy saját horgolmányom is, m eddig csak másoknak csináltam, de most végre feszíthetek a saját kendőmben :D
3-as tűvel csináltam, szitakötő orchideából és búzából horgolva:




6 megjegyzés:

  1. Fantasztikusan szép lett, gyönyörüségesen szép! A színe is csodás, nagyon ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű és a lányod!! Hol a kislány?? Ez itten egy nagylány!!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, Henna, tőled ez különösen jól esik :) Bár fotózáskor észrevettem a szegélynél egy óriási bakit....nem baj :)

    VálaszTörlés
  4. Igen, Kata, Luca kész hölgy :) Olyan édes, ahogy pózolt nekem a kendőben :)

    VálaszTörlés
  5. Idetalátam.:) Gyönyörű lett Brigi, már várom, hogy élőben is megcsodáljam!
    Nagyon szívesen segítettem, puszillak! :)

    VálaszTörlés
  6. Ó de szép!!! :-) csajok! Tanítsatok meg horgolni!!! Nagyon antitalentum vagyok az ilyenekhez... :-D

    VálaszTörlés